Služba Pro-Temp Temporary vychádza metodologicky zo služby Personálny Leasing. Na rozdiel od neho sa však jedná o vyhľadávanie a krátkodobé operatívne poskytovanie brigádnikov a zamestnancov na dočasnú výpomoc formou agentúrneho zamestnávania – „dočasné pridelenie“. V rámci tejto služby ponúkame krátkodobé práce a brigády pracovníkom bez akýchkoľvek obmedzení, ale tiež študentom, osobám na materskej/rodičovskej dovolenke aj osobám so zdravotným postihnutím.
V rámci služby Pro-Temp Temporary ponúkame, v prípade vášho záujmu, možnosť prevzatia dočasne prideleného zamestnanca do trvalého pracovného pomeru tzn. „Try & Hire“.
Službu Pro-Temp Temporary je vhodné využívať najmä pri sezónnej, nárazovej a časovo ohraničenej potrebe rýchleho navýšenia kapacít.
Najčastejšie sa jedná o nasledujúce práce a činnosti:
Práca vo výrobe
Montážne a manipulačné robotnícke práce.
Robotníci na výrobných linkách, robotníci výroby
Operátory a obsluha strojov a zariadení.
Zvárači, zámočníci, obrábači, apod.
Administratívne práce
Sekretárske a asistentské práce.
Recepčné služby.
Fakturácia.
spracovanie pošty.
Veľtrh a výstavy
Roznášanie letákov a katalógov.
Prezentácia výrobkov a služieb.
Balenie propagačných materiálov a vzoriek.
Hostesky.
Obsluha info-stánkov.
Skladové a manipulačné práce
Skladníci a pomocní skladníci.
Vodiči vysokozdvižných vozíkov.
Manipulačné práce.
Triediči, baliči, viazači.
Práca v obchode a v turistickom priemysle
Pokladníci.
Pracovník inventúry
Pultový predaj.
Obsluha.
Umývanie riadov.
Chyžná.
Recepčný/á.
Čašníci a servírky.
Kuchári.
Tlmočnícke a prekladateľské služby.
Dopĺňanie tovaru.
Práca v call centrách, kontaktných centrách a centrách zdieľaných služieb, apod.
Telefónny operátor.
Telesales a telemarketing.
Zadávanie údajov do databázy.
Anketári.
Spracovatelia štatistík.
Sťahovanie a upratovacie práce
Bezpečnosť
Strážnik.
Pracovníci organizačných služieb.
Využitím služby Pro-Temp Temporary získavate predovšetkým nasledujúce výhody:
V každom okamihu máte presne toľko pracovných síl, koľko potrebujete.
Rýchlo vyriešite krátkodobý nedostatok zamestnancov (najmä na sezónne práce, urgentný dopyt a zákazky.
Môžete sa sústrediť na obsadenie kľúčových pozícií a pre administratívne a pomocné procesy využívať externých pracovníkov.
Môžete účinne znižovať svoje personálne a fixné náklady.
Môžete svoje potreby pracovných síl riešiť v časovom období hodín, maximálne niekoľko dní.
Vďaka flexibilite v získavaní pracovných síl budujete konkurenčnú výhodu, ktorú môžete využiť najmä v období časovo a ľudsky náročných zákaziek.
Eliminujete prípadné problémy s nutnosťou prepúšťať vlastných zamestnancov v okamihu, keď ich kapacita presahuje súčasné požiadavky.
Okamžite nahradíte dočasne prideleného zamestnanca, ktorý nespĺňa Vaše kvalitatívne a/alebo kvantitatívne kritéria.
Využitie služby Pro-Temp Temporary zahrňuje najmä nasledujúce činnosti:
Vyhľadanie, výber a preverenie znalostí, skúseností a pracovných návykov dočasne pridelených zamestnancov.
Zaškolenie dočasne pridelených zamestnancov s ohľadom na vykonávané práce.
Prípravu a aktualizáciu pracovných zmlúv, pokynov k dočasnému prideleniu, prípadne ďalších pracovno-právnych dokumentov, dočasne pridelených zamestnancov.
Zabezpečenie vstupných aj periodických lekárskych prehliadok.
Základné preškolenie v oblasti BOZP a PO.
Zber a evidencia pracovných výkazov.
Kontrola dodržiavania liečebného režimu dočasne pridelených zamestnancov – v prípade náhrad pri pracovnej neschopnosti.
Zabezpečenie výplat odškodnenia v prípade pracovných úrazov alebo choroby z povolania.
Vystavovanie potvrdenia dočasne pridelených zamestnancov pre úrad práce, banky, poisťovne či ďalšie inštitúcie.
Zabezpečenie náhrady pracovníkov v prípade pracovnej neschopnosti či fluktuácii a to aj v prípade náhrad za kmeňových zamestnancov.
Priebežné monitorovanie výkonu, pracovných vzťahov a ďalších aspektov dočasného pridelenia a poskytovania spätnej väzby.
Pravidelný reporting v intervaloch podľa Vašich požiadaviek.
Mesačné spracovanie mzdovej agendy na základe Vami vyhotovenej dochádzky (výpočet mesačných, hodinových, úkolových miezd, dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru – DoPČ a DoVP výpočet dávok nemocenského poistenia, uplatnenia zliav na dani, apod.).
Zabezpečenie výplaty miezd a zákonných odvodov na sociálnu a zdravotnú poisťovňu.
Rozúčtovanie a rozčlenenie miezd podľa konkrétnych požiadaviek (na strediská, zákazky, pobočky, apod.)
Vyhotovenie mesačných prehľadov pre účely SP a ZP.
Spracovanie ročného zúčtovania dane z príjmu.
Spracovanie Evidenčných listov dôchodkového poistenia.
K vyhľadávaniu vhodných kandidátov pre dočasné pridelenie využívame najmä:
Vlastné databázy obsahujúce kandidátov z rôznych odborov a lokalít.
Databáza našej materskej spoločnosti a spoločnosti v rámci skupiny.
Špecializovanú inzerciu v elektronických aj tlačových médiách.
Spoluprácu so školami a ďalšími vzdelávacími zariadeniami.
Každý z kandidátov prechádza pohovorom v našej spoločnosti a overením jeho schopností a zručností. V prípade požiadaviek robíme tiež hlbšie preverenie a testovanie, napr. manuálna zručnosť, jemná motorika, apod. (najmä pre prácu vo výrobných spoločnostiach), komunikačné zručnosti, zodpovednosť, (napr. pre prácu v kontaktných centrách), jazykové znalosti (napr. pre prácu v cestovnom ruchu) a ďalšie.
Pri dočasnom pridelení zamestnancov získavate, okrem manažéra kvality a Key Account Managera/konzultanta, taktiež koordinátora zákazky (prípadne tím koordinátorov, ktorý môže pracovať aj v zmenách podľa Vašich konkrétnych požiadaviek a potrieb), ktorý zabezpečuje všetku komunikáciu s dočasne pridelenými zamestnancami aj riešenia všetkých personálnych, administratívnych a pracovno-právnych otázok. Koordinátor zákazky tiež dohliada na vyhľadávanie a nábor zamestnancov, ich prípadné ubytovanie a/alebo dopravu, zapracovanie, zvyšovanie kvalifikácie alebo prípadnú náhradu. Je zodpovedný za komunikáciu so všetkými zodpovednými útvarmi zákazníka.
V závislosti na veľkosti zákazky, Vašich potrebách a požiadavkách Vám koordinátor zákazky môže byť k dispozícii:
trvale,
vo vybraných dňoch či hodinách,
na vyžiadanie,
a to buď priamo na Vašom pracovisku „on-site“, na našej pobočke či prostredníctvom nášho mobilného pracoviska.
Chcete sa dozvedieť viac?
Radi Vám odpovieme na všetky otázky. Vyplňte prosím aj Vaše kontaktné údaje.
Položky označené hviezdičkou (*) je nutné vyplniť.